Eventy sprzedażowe

Eventy sprzedażowe to złożone wydarzenia promocyjne skierowane do dużej liczby potencjalnych nabywców przebywających w miejscach sprzedaży, głównie galeriach handlowych. Organizacja takiego projektu różni się znacznie od regularnej akcji promocyjnej w hali wielkopowierzchniowej, wymaga bowiem szeregu daleko idących negocjacji ustaleń z kierownictwem obiektu oraz dokładnego zaplanowania wielorakich szczegółów wykonawczych. Istotne jest również posiadanie dobrych relacji i rozbudowanych kontaktów z osobami odpowiedzialnymi za projekty promocyjne po stronie galerii handlowych.

Oferujemy kompleksowe poprowadzenie całego procesu organizacji eventów dla firm, na który złoży się:

  • Opracowanie strategii eventu, przekazu oraz sposobów dotarcia do grupy docelowej,
  • Dokładne zaplanowanie i wynegocjowanie miejsc i terminów akcji w galeriach na terenie całego kraju,
  • Projektowanie, produkcja, zakup i lub wynajem wyposażenia używanego w evencie sprzedażowym (scenografia, stroje, projektory, monitory, nagłośnienie),
  • Terminowa logistyka i montaż używanych elementów,
  • Rekrutacja, szkolenie i nadzór nad pracą personelu używanego przy organizacji eventów dla firm (hostessy, montażyści, kucharze, itp.),
  • Obszerna dokumentacja z prowadzonych działań w formie filmów, prezentacji i aktywności social media

Większość prowadzonych przez nas eventów zawiera element sprzedażowy, najczęściej w postaci przekierowania zainteresowanych konsumentów do tych sklepów w galerii, które prowadzą dystrybucję produktów klienta. W razie potrzeby, prowadzimy również sprzedaż bezpośrednią na terenie eventu w oparciu o posiadane przez nas kasy fiskalne.

Option1 – eventy sprzedażowe dla firm

Eventy sprzedażowe