Latem 2023 roku agencja Option1 miała przyjemność współpracować z firmą L’Oréal w ramach kampanii wyklejania witryn w aptekach na terenie całego kraju. Na zlecenie tego klienta odwiedziliśmy kilkaset aptek sprzedających produkty Vichy, La Roche Possay i CeraVe, w trakcie wizyty wymieniając grafiki w ekspozycjach okiennych.
Praca dla L’Oreal niesie ze sobą zawsze duże wyzwanie, ale i jest okazją do zaprezentowania naszych możliwości kreatywnych i wykonawczych w dziedzinie marketingu wizualnego. Każda witryna jest bowiem inna, a produkowana grafika wymaga uwzględnienia dokładnych wymiarów okna. Przed instalacją nowych wizualizacji, poprzednie materiały muszą zostać starannie usunięte z ekspozycji. To zadanie wymaga precyzji i ostrożności, aby uniknąć uszkodzenia struktury okien. Dopiero dokładnie oczyszczona witryna może przyjąć na siebie nową, efektowną grafikę, dzięki której marki L’Oreal przyciągną uwagę klientów.
Realizacja całego projektu zajęła nam cztery tygodnie, w którym to czasie zinwentaryzowaliśmy witryny oraz wyprodukowaliśmy i zainstalowaliśmy nowe materiały graficzne. Odświeżony wygląd aptek z pewnością przyczyni się do pozytywnego odbioru marek Vichy, La Roche Possay i CeraVe wśród odwiedzających klientek!